L’ATUR JUVENIL: UNA GENERACIÓ PERDUDA?
Espanya és el país europeu amb la pitjor taxa d’atur juvenil, això és el que diu la vicepresidenta del Comitè Econòmic i Social Europeu, Anna Maria Darmin. Gairebé un de cada dos joves en disposició de treballar no troba feina. Estem davant d’una situació de “pèrdua econòmica i pèrdua d’una generació que quedarà marcada pels efectes psicològics de l’atur”. En … Seguir llegint →