La Fundació Espavila assisteix a l’entrega de “Premis LLegim Ciència” que organitza la UVic

El passat dimecres 26 de febrer, es va celebrar a l’Aula Magna de la UVic l’entrega dels premis corresponents a la segona edició del “Premi Llegim Ciència” organitzat per l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Vic. La Fundació Espavila en el seu afany de fomentar la cultura de l’esforç, hi va col•laborar amb l’aportació i entrega de tablets als … Seguir llegint →

“ÉS QUAN M’ESPAVILO QUE HI VEIG CLAR”

Els Reis em van portar un regal diferent, inesperat, vaja!: un regal que m’obligava a fer un esforç. El meu fill em va donar un sobre tancat. Que deu ser? Doncs es tractava d’una inscripció nominativa per córrer la quart de la Mitja Marató, a celebrar a Granollers el primer diumenge de febrer. “Apa noi!, a córrer que s’ha de … Seguir llegint →

EL 2014 ENS DEMANA “ACTITUDS POSITIVES”

L’any que comença, malgrat els brots vers que alguns hi veuen, serà un any “bastant fotut” econòmicament parlant i, a la vegada, complicat com mai en reivindicacions tan polítiques com socials. Serà un any d’incerteses però, alhora, carregat d’il•lusions i esperances. Es plantejaran qüestions que per ser resoltes adequadament requeriran “actituds positives” per part de tots; és a dir, esforç … Seguir llegint →