MOLTES GRÀCIES AL GRAN CENTRE GRANOLLERS PER PARLAR DE LLIBERTAT
Si, moltes gràcies per portar a la nostra ciutat un gran mestre i deixar-nos gaudir una estona de la seva magnifica oratòria, de la seves reflexions i de la seva manera de motivar-nos per tal de aprofundir en una cosa tan simple i a la vegada tal complicada com és l’ofici de viure. M’estic referint a la xerrada que el … Seguir llegint →