AGRAIMENTS DE LA FUNDACIO ESPAVILA.
Entre els col•laboradors de la Fundació Espavila es viuen moments d’eufòria i jo, com a president de l’entitat, tinc ganes d’expressar el nostre agraïment a totes aquelles persones i entitats que dia rere dia ens ajuden a trametre i potenciar els valors de la cultura de l’esforç; però, si la cultura de l’esforç esta passant per hores baixes tal com … Seguir llegint →